یادگیری در مورد نفروپاتی آلوگرافت مزمن
نوشته شده توسط : pkdcured.org

 یادگیری در مورد نفروپاتی آلوگرافت مزمن

پیوند کلیه می تواند به نارسایی کلیه بیماران دریافت کردن و یا جلوگیری از دیالیز کمک به تصویب رسید. برای این که کلیه کاملا نتوانسته اند مفید است، اما یکی از چیزهایی که ما نیاز به درک نفروپاتی آلوگرافت مزمن ممکن است رخ دهد بعد از پیوند کلیه است.

چگونه بیماران اگر آنها رنج می برند مزمن آلوگرافت نفروپاتی دانم؟

نفروپاتی آلوگرافت مزمن علت عمده عدم پیوند کلیه است و ممکن است در هر زمان پس از عمل جراحی اتفاق می افتد. برای برخی بیماران، آنها ممکن است قادر به زندگی که معمولا به عنوان قبل و بدون مشکلات کلیوی بیشتر در بقیه زندگی خود رنج می برند. اما برای برخی بیماران نارسایی کلیوی مزمن آلوگرافت نفروپاتی رخ دهد ممکن است در عرض چند ماه یا سال است. خوب، برای کلیه بیماران نارسایی است که عمل جراحی پیوند کلیه انجام داده اند، چگونه آنها اگر آنها رنج می برند مزمن آلوگرافت نفروپاتی دانم؟

نفروپاتی آلوگرافت مزمن با از دست رفتن پیشرونده عملکرد کلیه مشخص و به طور معمول همراه با فشار خون بالا و هماچوري.

درمان مزمن آلوگرافت نفروپاتی

هر چند پیوند کلیه را تا حدی کمک می کند، راه حل ایده آل به دلیل خطر آن نیست. برای افراد مبتلا به نفروپاتی آلوگرافت مزمن, آنها می توانند برخی از روش های دیگر برای نجات خود كليه پيوندي را امتحان کنید.

برای درمان مزمن آلوگرافت نفروپاتی Osmotherapy (http://www.kidney-arabic.com)طب چینی میکرو توصیه می شود. Osmotherapy طب چینی میکرو استفاده خلاقانه از بعضی از گیاهان چینی است که ثابت تابع گسترش عروق خونی ضدّ anti-coagulation و تخريب است. این گیاهان در خارج با خرد کردن آنها را به پودر و قرار دادن به محل کلیه استفاده می شود. با کمک permeameter مواد موثر در گیاهان داروئی چینی به کلیه ضایعه به راحتی از طریق کانالهای انرژی دریافت کنید. آنها انجام عملکرد آنها و مجروح کلیه بافت کمک به آنها را دوباره کار را فعال کنید. ما می دانیم کاهش عملکرد کلیه به عنوان بیشتر و بیشتر کلیه بافت آسیب دیده و به درستی کار. بنابراین، عملکرد کلیه هنگامی که آنها تعمیر, بهبود خواهد شد.





:: بازدید از این مطلب : 1076
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 خرداد 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: